Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

::::Φιλόλογοι::::

  1. http://tovima.dolnet.gr/front_page.php (Αναζητείστε άρθρα, από το αρχείο του ΒΗΜΑΤΟΣ στον σύνδεσμο: "Αναζήτηση με κριτήρια"πάνω δεξιά στη σελίδα...)
  2. http://www.kathimerini.gr/(Αναζητείστε άρθρα, από το αρχείο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ στον σύνδεσμο: "Αναζήτηση με κριτήρια", πάνω δεξιά στη σελίδα...)
  3. http://www.enet.gr/online/online (Αναζητείστε άρθρα, από το αρχείο της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ στον σύνδεσμο: "Αναζήτηση" ...)
    http://www.culture.gr/war/index.jsp Υπουργείο πολιτισμού.
  4. http://odysseus.culture.gr/map/CulturalMap_gr/cultural_map_gr.html Διαδραστικός πολιστιστικός χάρτης της Ελλάδας
  5. http://odysseus.culture.gr/a/4/ga40.html Χρονολόγιο Ιστορίας και Τέχνης
  6. http://www.greek-language.gr/greekLang/index.html Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
  7. http://www.komvos.edu.gr/ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ για την υποστήριξη των διδασκόντωντην Ελληνική Γλώσσα
  8. http://www.komvos.edu.gr/dictionaries/Dictionaries.htm ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΛΕΞΙΚΑ
  9. http://www.perseus.tufts.edu/ (από τις πιο ενδιαφέρουσες διευθύνσεις για φιλολόγους)
  10. http://www.typegreek.com (Πολυτονιστής)
  11. http://http://www.thesavros.gr/ (Θησαυρός της Ελληνικής Γλώσσης)
  12. http://hnc.ilsp.gr (Εθνικός Θησαυρός Ελληνικής Γλώσσας)
  13. http://www.mikrosapoplous.gr/thucy/ (ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ)
  14. http://www.ert-archives.gr/ (Oπτικοκοακουστικό αρχείο της ΕΡΤ)
  15. http://www.bbc.co.uk/schools/ancientgreece/classics/classics.shtml (διαδραστικά μαθήματα για την Αρχαία Ελλάδα)
  16. http://www.lexima.gr/
  17. http://greekhistory.gr/ (Ιστορία της Ελλάδος)
  18. H πύλη για την Ελληνική γλώσσα. (http://www.greek-language.gr/greekLang/index.html)
  19. Ελληνικό κέντρο κινηματογράφου.
  20. Eλληνικές γραμματοσειρές---->
  21. ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΛΥΠΤΑ! ΑΠΟ ΤΟ National Geographic!
  22. Στο Διαδίκτυο οι θησαυροί της Διεθνούς Ψηφιακής Βιβλιοθήκης
  23. H ζωφόρος του Παρθενώνα
  24. Mουσείο Ακρόπολης
  25. http://www.philologos.gr/links.html
  26. http://openarchives.gr/
  27. http://www.tlg.uci.edu/
Σελίδες Φιλολόγων με παρουσία στο Internet.
  1. http://www.filologia.gr/
  2. http://www.netschoolbook.gr/
  3. http://www.netschoolbook.gr/plous01.html
  4. http://www.de.sch.gr/~snikolai/
  5. http://e-filologos.blogspot.com/
  6. http://users.kar.sch.gr/mstamati/index.htm
Οι παραπάνω προτεινόμενες διευθύνσεις είναι λίγες. "Ψάξτε" τις σελίδες των φιλολόγων που προτείνω. Οι προτεινόμενες από τις ίδιες διευθύνσεις θα σας ανταμείψουν. Έτσι τη λίστα με τις χρήσιμες για σας σελίδες θα τη συμπληρώσετε εσείς, με προσωπική αναζήτηση.
Παραθέτω ένα σχόλιο που πιστεύω ότι θα το θεωρήσετε χρήσιμο:
Αποσπάσματα απ' το βιβλίο: "ΤΟ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΙ" του ΕΝΤΓΚΑΡ ΜΟΡΕΝ (Εκδόσεις του ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ)
.
..Οι καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης έχουν εξ' άλλου το καθήκον να εκπαιδεύονται στον εφηβικό κόσμο και την κουλτούρα του. Υπάρχει πράγματι πάντα, κάτω από τη "συνεργασία", μια "μάχη στην τάξη" μεταξύ καθηγητών που έχουν την εξουσία και του μεγαλύτερου μέρους των μαθητών, οι οποίοι σχηματίζουν το παράνομο underground τους και κάνουν τις μικρές τους παραβάσεις (αντιγραφή, σκονάκι, κ.τ.λ).....
...Τέλος το σώμα των καθηγητών δεν θα έπρεπε να κλείνεται στον εαυτό του σαν μια ακρόπολη πολιορκημένη από το ξέσπασμα της κουλτούρας των μίντια, που είναι εξωτερική του σχολείου και που αγνοείται ή αποδοκιμάζεται από τον πνευματικό κόσμο...
Σήμερα τα προβλήματα της παιδείας τείνουν να αναχθούν σε ποσοτικούς όρους: "περισσότερες πιστώσεις", "περισσότεροι δάσκαλοι και καθηγητές", "λιγότεροι ύλη", "λιγότερο διάβασμα". Όλα αυτά είναι σωστά. Χρειάζονται περισσότερες πιστώσεις και περισσότεροι διδάσκοντες... Χρειάζονται μεταρρυθμίσεις ευελιξίας, ελάφρυνσης, εξοπλισμού, όλες όμως αυτές οι αλλαγές από μόνες τους δεν είναι παρά "μεταρρυθμισούλες" που κρύβουν ακόμα περισσότερο την ανάγκη μεταρρύθμισης της σκέψης... Δεν μπορούμε να μεταρρυθμίσουμε την εκπαίδευση δίχως να μεταρρυθμίσουμε πρώτα τα πνεύματα, αλλά και δεν μπορούμε να μεταρρυθμίσουμε τα πνεύματα αν δεν μπορούμε να μεταρρυθμίσουμε πρώτα την εκπαίδευση. Βρισκόμαστε σε μια λογική αδυναμία η οποία προκαλεί μια διπλή εμπλοκή. Υπάρχουν εντονότατες αντιστάσεις σ' αυτήν τη μια και ταυτοχρόνως διπλή μεταρρύθμιση. Η τεράστια μηχανή της παιδείας είναι ανελαστική, ανθεκτική, σκληρή, γραφειοκρατική. Πολλοί διδάσκοντες έχουν βολευτεί στις συνήθειες στις κλαδικές τους εξουσίες. Είναι, όπως έλεγε ο Curien, σαν τους λύκους που ουρούν για να σημαδέψουν την περιοχή τους και δαγκώνουν όσους επιχειρούν να μπουν σ' αυτή. Υπάρχει μια αργόστροφη αντίσταση, ακόμα και καλλιεργημένα πνεύματα. Δεν μπορούν να δουν την πρόκληση...
... Πως λοιπόν να μεταρρυθμίσουμε το σχολείο αν δεν μεταρρυθμίσουμε την κοινωνία, αλλά πως να μεταρρυθμίσουμε την κοινωνία αν δεν μεταρρυθμίσουμε το σχολείο;...

Δεν υπάρχουν σχόλια: