Το ποσό ολέθριες είναι οι λεγόμενες " εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις" που εφαρμόστηκαν σε μια σειρά χωρών της Δυτικής Ευρώπης το αποδεικνύει και η εμπειρία μια χώρας " υπεράνω πάσης υποψίας": της Δανίας.
Στην υποδειγματική Σκανδιναβική χώρα μια σειρά κυβερνητικών πρωτοβουλιών σε συνεργασία με επιχειρηματικούς κύκλους που όλες τους βασιζόταν στην αντίληψη πως το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει πάνω από όλα να καλλιεργεί μετρήσιμες δεξιότητες στους μαθητές, ώστε η χώρα νοούμενη ως οικονομική μονάδα να μπορεί να ανταπεξέλθει στον διεθνή ανταγωνισμό οδήγησαν σε μια σημαντική μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού σχολείου το 2103- 14 που εκτόπισε πλήρως την αντίληψη περί της εκπαίδευσης ως μέσου καλλιέργειας της κριτικής σκέψης ενός ελεύθερου πολίτη- που ειδικά στη Δανία έχει της ρίζες της στη διδασκαλία του φιλελεύθερου ουμανιστή πάστορα N.F.S
Κάτι δεν πάει καθόλου καλά με τους εφήβους. Μεταξύ 1994 και 2010, το ποσοστό των βρετανών εφήβων που δεν θεωρούν τον εαυτό τους συμπαθή μειώθηκε ελαφρώς από 6% σε 4%, ενώ μετά το 2010 έχει υπερδιπλασιαστεί. Το ποσοστό όσων θεωρούν τον εαυτό τους αποτυχημένο, όσων ανησυχούν πολύ και όσων είναι δυσαρεστημένοι με τη ζωή τους επίσης ανέβηκε κατακόρυφα. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ