Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

«Είμαι δυσλεκτικός»: Ένα συγκινητικό βίντεο για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Δεν είμαι χαζός, είμαι δυσλεκτικός”: αυτή είναι η κραυγή αγωνίας ενός παιδιού που βασανίζεται από τη δυσλεξία και αδυνατεί να παρακολουθήσει το μάθημα, όχι επειδή δε θέλει αλλά επειδή γύρω του ορθώνονται χιλιάδες εμπόδια που πασχίζει να ξεπεράσει! ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Ένα βίντεο φοιτητών, μια συλλογική προσπάθεια, βασισμένη σε αληθινή εμπειρία…

Πώς είναι μέσα στο μυαλό ενός δυσλεκτικού παιδιού;

Στην αρχή του βίντεο βλέπουμε τον μαθητή στην τάξη την ώρα του μαθήματος, ώσπου η κάμερα “μπαίνει” στο μυαλό του και παρακολουθούμε το… λαβύρινθο της σκέψης του και τις δυσκολίες που του προκαλούν τα βιβλία και οι επιπλέον γνώσεις… Τα άγχη, τις αγωνίες, τις ενοχές τους αλλά και τον αγώνα που κάνουν για να μπορέσουν να είναι σαν τα υπόλοιπα παιδιά…. Ωστόσο κάθε παιδί είναι ξεχωριστό και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε!

Το ενθαρρυντικό στην όλη υπόθεση είναι ότι δεν είναι μόνος του! Υπάρχουν κι άλλα παιδιά που περνούν το ίδιο, αν και κάθε περίπτωση είναι μοναδική!

Δείτε το βίντεο για να καταλάβετε τι περνούν αυτά τα παιδιά και πόση κατανόηση πρέπει να δείχνουν οι υπόλοιποι στην προσπάθειά τους:

===================

 

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Κυρίως στα Μαθηματικά: Έμειναν πίσω οι μαθητές λόγω κορωναϊού σε όλο τον κόσμο

Στη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 οι μαθητές βίωσαν καθυστερήσεις στη μαθησιακή διαδικασία, απώλεια γνώσεων και δεξιοτήτων που αντιστοιχούν τουλάχιστον στο 35% – δηλαδή πάνω από το ένα τρίτο – ενός σχολικού έτους. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2023

TikTok (2)

 Οι Κινέζοι έχουν κατανοήσει πλήρως αυτό που εμείς οι δυτικοί δεν θέλουμε ακόμη να δούμε, δηλαδή ότι οι δυνάμεις του αύριο θα βασίζονται στις τεχνολογίες και στα δυνατότερα μυαλά. Η Κίνα είναι η χώρα που καταθέτει σήμερα τον μεγαλύτερο αριθμό ευρεσιτεχνιών και έχει τους περισσότερους πιανίστες υψηλού επιπέδου, όσους και ο πληθυσμός στην Γαλλία (68.000.000). Ξέρει ότι εκεί παίζεται η παγκόσμια κυριαρχία. Δεν είναι τυχαίο ότι η χώρα έχει τη δική της έκδοση του TikTok. Ενώ οι έφηβοί μας περνούν τέσσερις ώρες την ημέρα στο κοινωνικό δίκτυο, οι Κινέζοι έφηβοι έχουν περιορισμό έως 40 λεπτά και προσφέρουν πολύ διαφορετικό, εκπαιδευτικό και πολιτιστικό περιεχόμενο. Εχουν καταλάβει την βόμβα μαζικής καταστροφής που αντιπροσώπευουν τα περιεχόμενα του TikTok για τα παιδιά μας.
Le Point
25/1/23

====================

Το κινητό τηλέφωνο δεν έχει καμμία θέση στο σχολείο και την εκπαίδευση.
Brigitte Macron
 

via Babis Georges Petrakis

------------------------

 

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023

Πώς ο εθισμός στην οθόνη αλλοιώνει τη σκέψη των παιδιών

 Η σχέση με το κινητό και το τάμπλετ ξεκινάει πριν από το σχολείο. Οι ειδικοί της εκπαίδευσης και της παιδικής υγείας βλέπουν ήδη τις επιπτώσεις της ψηφιακής ζωής στην πρόσληψη της γνώσης και τη συγκέντρωση 

Απόστολος Λακασάς 

Πολλά παιδιά «παίζουν» με το τάμπλετ των γονιών τους ή διαθέτουν τα ίδια τάμπλετ ή κινητό ήδη από δύο ετών! 

Διαστάσεις πανδηµίας λαμβάνει η έκθεση των παιδιών στις οθόνες των κινητών και των τάμπλετ από πολύ μικρή, ακόμη και τη βρεφική ηλικία. Παιδαγωγοί, εκπαιδευτικοί και ψυχολόγοι αρχίζουν ήδη να διαπιστώνουν τις μαθησιακές δυσκολίες που προκαλεί η ψηφιακή ζωή των παιδιών: Εχουν εθιστεί στο διαρκές και έντονο ερέθισμα που δίνουν οι συσκευές, είναι πια πολύ πιο δύσκολο να συγκεντρωθούν σε κάτι άλλο. Ο τρόπος με τον οποίο μαθαίνουν έχει αλλάξει, χάνουν το ενδιαφέρον τους για τα βιβλία, και όταν δεν είναι «συνδεδεμένοι» παραπονιούνται πως βαριούνται.

Δημ. Νατσιός Γιατί αγρίεψαν τα παιδιά; Μια παιδεία που παράγει αμόρφωτα δουλάκια - γενίτσαρους.

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

TikTok

 Le Figaro:
Σύμφωνα με τον Tristan Harris, πρώην υπάλληλο της Google, η Κίνα αποβλακώνει τα παιδιά μας μέσω του TikTok, ενώ προστατεύει τα δικά της με μια περιοριστική έκδοση. Πιστεύετε ότι τα κοινωνικά δίκτυα θα καθορίσουν το μέλλον των κοινωνιών μας ;
Michel Desmurget:

ChatGPT: Πώς μια εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ξαναγράφει τους κανόνες στην εκπαίδευση

Ενώ διόρθωνε εργασίες για το μάθημά του που αφορά τις παγκόσμιες θρησκείες, ο καθηγητής Φιλοσοφίας στο Northern Michigan University, Άντονι Αουμαν, διάβασε ένα γραπτό που ξεχώριζε ως το καλύτερο με διαφορά, αφορούσε το κατά πόσον είναι ηθική η απαγόρευση της μπούρκας, και ήταν δομημένο σε σαφείς παραγράφους, περιείχε εύστοχα παραδείγματα και επιχειρηματολογία. Αμέσως του κινήθηκαν υποψίες, και, όταν βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τον φοιτητή του, τον ρώτησε κατά πόσον είχε γράψει μόνος του την εργασία, με εκείνον να εξομολογείται πως είχε χρησιμοποιήσει το GPT, μια ρομποτική εφαρμογή παραγωγής λόγου η οποία παρέχει πληροφορίες, εξηγεί έννοιες και αναπτύσσει ιδέες σε απλές προτάσεις -και στην εν λόγω περίπτωση είχε συντάξει την εργασία. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ