==================
Η παρακάτω επιστολή έφτασε σήμερα το πρωί στο alfavita.gr και οφείλουμε να πούμε ότι μας συγκλόνισε. Όπως πιστεύουμε ότι θα συγκλονίσει οποιονδήποτε την διαβάσει είτε είναι εκπαιδευτικός, είτε μαθητής ή γονιός. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Γράφει η Νεκταρία Τσολάκου
Στην εποχή μας βλέπουμε, εντονότερα από ποτέ, ότι η τεχνολογία δεν έχει αλλάξει μόνο τον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ζουν γενικότερα. Ιδιαίτερα μετά την έναρξη της πανδημίας, τον Μάρτιο του 2020, οι προσπάθειες για την ψηφιοποίηση των πάντων αυξήθηκαν με φρενήρεις ρυθμούς. Η επίδραση του δικτύου σήμερα αντανακλάται σε κάθε πτυχή της ζωή μας, αλλά και στην οικονομία που διαμορφώνεται συνεχώς μπροστά μας. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Σωτήρης Γκουντουβάς · 8 ώρ. ·
Τα απογοητευτικά αποτελέσματα στο μάθημα της Φυσικής των φετινών Πανελλαδικών εξετάσεων θέτουν ζητήματα τα οποία δεν ήταν δυνατόν να συζητηθούν εν θερμώ, δηλαδή, ενόσω διεξαγόταν η βαθμολόγηση των γραπτών. Τώρα που ο σχετικός ορυμαγδός έχει κοπάσει είναι, πλέον, εφικτό να επιχειρηθεί μια διαφορετική προσέγγιση του σοβαρού αυτού προβλήματος. Διαφορετική ως προς το ότι δεν θα περιορίζεται στις πασίγνωστες (και ολοσχερώς λαθεμένες!) απαντήσεις του τύπου ΄τα θέματα ήταν για καλά διαβασμένους΄ κλπ. Ούτε στις, επίσης γνωστές (αλλά όχι λιγότερο λανθασμένες!) απαντήσεις ότι φταίει ΄ο τρόπος εκλογής των ανθρώπων που βάζουν τα θέματα΄ ή ότι ΄τα θέματα δεν ήταν στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου΄ ή ότι ΄η εξεταζόμενη ύλη είναι πολύ εκτεταμένη΄ κλπ.