Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022
Mια φούστα σ' ένα Σχολείο...
================
Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022
Η γενιά του Covid και τα χαμένα παιδικά όνειρα
Ε, όχι, δεν είμαι γάτα του καναπέ για να μένω συνέχεια κλεισμένη στο σπίτι. Θέλω να βγω, να επικοινωνήσω, να ζήσω!!! Δε θα με τρομοκρατήσει ο Covid, μπαμπά!!! Ξύπνησα τρομαγμένη από τις φωνές. Νόμισα στην αρχή ότι ήταν όνειρο, αλλά δεν ήταν.
”Αχ, αυτή η Μαρίνα δεν λέει να ησυχάσει πρωινιάτικα. Οι περιορισμοί του πατέρα της τής έσπασαν προφανώς τα νεύρα…”, σκέφτηκα προβληματισμένη και τεντώθηκα, ξανατεντώθηκα, μέχρι που το πήρα απόφαση να σηκωθώ από το κρεβάτι. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022
Δημήτρης Χριστοδούλου: Ο σπουδαιότερος εν ζωή Έλληνας μαθηματικός μιλάει στη LiFO
Μια συζήτηση με τον διακεκριμένο «μαθηματικό του σύμπαντος» για την επιστήμη των μαθηματικών, τις μαύρες τρύπες, την ευτυχία και τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα.

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022
Ο Στίβεν Φράι επιστρέφει στους αρχαίους ελληνικούς μύθους με μία συναρπαστική αφήγηση
Όπως είχαν γράψει οι Times του Λονδίνου «το χιούμορ και η ευρυμάθεια του εντυπωσιάζουν».
Δεν χρειάζεται να γνωρίζεις τίποτα για να
διαβάσεις αυτό το βιβλίο· ξεκινάει με ένα άδειο σύμπαν. Ασφαλώς δεν
απαιτείται “κλασική παιδεία”, καμιά γνώση της διαφοράς ανάμεσα στο
νέκταρ και τις νύμφες, στους σάτυρους και τους κένταυρους ή στις Μοίρες
και τις Ερινύες. Η ελληνική μυθολογία δεν έχει απολύτως τίποτα το
ακαδημαϊκό ή διανοουμενίστικο· είναι εθιστική, διασκεδαστική, προσιτή κι
εκπληκτικά ανθρώπινη...» ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021
Δυσλεξία---> Συνέντευξη του καθηγητή Γεωφυσικής Σταύρου Παπαμαρινόπουλου
Όταν είσαι στο χώρο της εκπαίδευση κοντά 40 χρόνια και έχεις δουλέψει σε πολλές βαθμίδες (Γυμνάσιο - Λύκειο - Πανεπιστήμιο) ... μπορείς - έχεις το δικαίωμα να καταθέσεις μια άποψη, μια θέση που προκύπτει από την εμπειρία σου και τη διαίσθησή σου.
Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021
Η Covid-19 ναρκοθετεί το μελλοντικό εισόδημα των νέων
Σε παγκόσμιο επίπεδο 1,6 δισ. μαθητές αναγκάσθηκαν να διακόψουν τις σπουδές τους κατά την διάρκεια της πανδημίας. Πώς επηρεάζεται το μελλοντικό τους εισόδημα.
Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021
Γιατί δεν μαθαίνουμε Ιστορία
Ακόμη θυμάμαι την έκπληξη του φίλου Μισέλ Γκερέν, όταν έμαθε ότι στο ελληνικό σχολείο Ιστορία διδάσκουν οι φιλόλογοι. Hταν τότε, αρχές δεκαετίας του ενενήντα, μορφωτικός σύμβουλος της γαλλικής πρεσβείας και διευθυντής του Γαλλικού Ινστιτούτου. Φιλόσοφος με κλασική παιδεία. Αναφέρω το έργο του: «Νίτσε, ο ηρωικός Σωκράτης». Αγαπούσε τον ελληνικό πολιτισμό, όπως όλοι οι σοβαροί Eυρωπαίοι φιλόσοφοι, και χάρη στη θητεία του στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών γνώρισε και εκτίμησε την Ελλάδα του καιρού μας. Δεν μπορούσε να καταλάβει πώς είναι δυνατόν μια χώρα που η Ιστορία είναι το βασικό πολιτισμικό της κεφάλαιο να μην έχει προβλέψει ώστε η μέση εκπαίδευση να έχει το «ανθρώπινο δυναμικό» για να τη διδάξει στα παιδιά της.