Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Συνέντευξη με τον γήινο Διονύση Σιμόπουλο

Συνέντευξη: Πάνος Σάκκας

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ   10/12/2016
Ποιες ήταν οι κρίσιμες εμπειρίες που σας οδήγησαν απ’ το θρανίο του σχολείου στον θόλο του Ευγενιδείου Πλανηταρίου και στη θέση του διευθυντή, σε ηλικία μόλις 29 ετών; Τελικά διαλέγουμε τί θα γίνουμε ή είναι τα ταλέντα μας αυτά που μας διαλέγουν και, υποσυνείδητα, μας καθοδηγούν;

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Rita Pierson: «Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από ανθρώπους που δεν συμπαθούν…»


Διαβάστε και ακούστε την καταπληκτική ομιλία της εκπαιδευτικού Rita Pierson στο TED Talks EDUCATION. Εξαιρετική ομιλία που αγγίζει τις καρδιές όλων μας, εκπαιδευτικών και μη.
Rita Pierson: Every kid needs a champion

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Το «αριστοκρατικό» Λύκειο των δεξιοτήτων

https://i0.wp.com/2lyk-peir-athin.att.sch.gr/wp/wp-content/uploads/2012/10/biology_logo.jpg

Του Γιώργοu Κ. Καββαδία*
Ο περίφημος «εθνικός διάλογος» για την παιδεία  έληξε  με την κατάθεση του  πορίσματος  Α. Λιάκου που περιγράφει μία εκ βάθρων αντιδραστική μετάλλαξη του δημόσιου σχολείου. Η πολιτική της κυβέρνησης με βάση τις κατευθύνσεις ΕΕ και ΟΟΣΑ αποδομεί , τη μαζική δημόσια εκπαίδευση, εξοβελίζει βίαια χιλιάδες μαθητές, διαμορφώνει όρους εργασιακού μεσαίωνα για τους εκπαιδευτικούς. Το σχολείο που περιγράφεται έχει τη σφραγίδα της στρατηγικής της ΕΕ, της έκθεσης του ΟΟΣΑ του 2011 και του κεφαλαίου. Υλοποιεί τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Τα παιδιά των Ελλήνων

Τι θα γίνουν τα παιδιά μας; Είναι μια ερώτηση που ακούς συχνότατα τον τελευταίο καιρό στην αποκαλούμενη ακόμη Ελλάδα. Είναι η ανησυχία των γονιών που θέλουν το καλύτερο για τους απογόνους τους. Ας μην μείνουμε στο ότι όλη η Ελλάδα εδώ και χρόνια γέμισε με ταράτσες και σκουριασμένα σίδερα αναμονής για τα παιδιά. Ας μην κλάψουμε ως κροκόδειλοι για τις χαμένες γενιές και τους νέους μας που πήραν το δρόμο του ξενιτεμού. Ας μην εκφράσουμε άλλο την συμπόνια μας για το "μέλλον" που αντιπροσωπεύουν διότι με ανύπαρκτο παρόν δεν υπάρχει μέλλον.