Με άρθρο του στο Capital.gr που φέρει τον τίτλο "Σχεδιάζοντας την Εκπαιδευτική Απάντηση της Ελλάδας στις Πραγματικότητες του 21ου αιώνα" και στον απόηχο των απογοητευτικών αποτελεσμάτων των μαθητών της Ελλάδας στον διεθνή διαγωνισμό PISA του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), ο κ. Andreas Schleicher, Διευθυντής Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων του Οργανισμού, ο οποίος ηγείται του Προγράμματος Διεθνούς Αξιολόγησης Μαθητών (PISA), κάνει μια πρώτη αξιολόγηση των ελληνικών αποτελεσμάτων και αναδεικνύει σημαντικές προβληματικές πτυχές του ελληνικού σχολείου. Εμμέσως πλην σαφώς δείχνει τον δρόμο για τις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη το ελληνικό σχολείο προκειμένου, όπως σημειώνει, "η διδασκαλία και η μάθηση να καινοτομούν και να παραμένουν σε διαρκή σχέση με έναν κόσμο μας ο οποίος αναδιαμορφώνεται γρήγορα". ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023
Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023
"Πάτωσαν" οι Έλληνες μαθητές στις διεθνείς εξετάσεις PISA του ΟΟΣΑ
Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Απογοητευτικά για την Ελλάδα ήταν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού PISA 2022 που ανακοίνωσε πριν από λίγο ο ΟΟΣΑ, με τους Έλληνες μαθητές να καταγράφουν επιδόσεις χαμηλότερες του μέσου όρου του Οργανισμού και από τις χαμηλότερες επιδόσεις στην Ευρώπη. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023
Το 70% των μαθητών θα χρησιμοποιεί… προσεχώς την τεχνητή νοημοσύνη στις σχολικές εργασίες
Τεχνολογική επανάσταση με κάθε κόστος…
Το 70% των μαθητών σε λίγα χρόνια, όπως προκύπτει από στοιχεία, θα χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στις σχολικές εργασίες! Δημιουργώντας έτσι νέες εκπαιδευτικές προκλήσεις, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς φροντιστές. Με το σοβαρό αυτό αν μη τι άλλο θέμα να κυριαρχεί στο πανελλαδικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη και κύριο ζήτημα φυσικά ήταν η τεχνολογική επανάσταση που εξαπλώνεται. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023
Η ελληνική οικογένεια υπό παραίτηση
Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023
Το εκπαιδευτικό σύστημα της Ιαπωνίας......
Το εκπαιδευτικό σύστημα της Ιαπωνίας είναι τόσο επαναστατικό που σήμερα εκπαιδεύει τα παιδιά ως "Πολίτες του Κόσμου", όχι Ιάπωνες.
Η Ιαπωνία δοκιμάζει ένα επαναστατικό πιλοτικό σχέδιο που ονομάζεται "Γενναία Αλλαγή" (Futoji no henko), βασισμένο στα εκπαιδευτικά προγράμματα Erasmus, Grundtvig, Monnet, Ashoka και Comenius.
Είναι μια αλλαγή στην έννοια.
Θα καταλάβουν και θα δεχτούν διαφορετικούς πολιτισμούς και οι ορίζοντές τους θα είναι παγκόσμιοι, όχι εθνικοί.