Δυο επαναλήψεις:
1. Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019 - Άρθρο στην ΕΕΦ
2. Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018
Mε αφορμή τις παρεμβάσεις στο Γυμνάσιο...
Δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη η απόφαση της Σουηδίας, μιας από τις πρώτες χώρες στον κόσμο που εισήγαγε τους υπολογιστές και τη νέα τεχνολογία στα σχολεία πριν δύο και πλέον δεκαετίες, να επιστρέψει σε μεγάλο βαθμό στα βιβλία και τα τετράδια.
Το ίδιο και οι προειδοποιήσεις της UNESCO προς τα κράτη μέλη του ΟΗΕ
να προσέξουν για το πως εισέρχεται η Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση
και τον τρόπο που επιδρά στους μαθητές. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Από τον Gregory Jantz
Επειδή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει τόσο διαδεδομένα στη σύγχρονη εποχή μας, είναι εύκολο να ξεχάσουμε ότι το Facebook, το Twitter και τα συναφή τους είναι μόλις λίγων δεκαετιών.
Οι επιπτώσεις του υπερβολικού χρόνου που περνάμε σε αυτούς τους ιστότοπους εξακολουθούν να έρχονται στο επίκεντρο, με βάση όλο και περισσότερες επιστημονικές μελέτες.
Όταν τελειώσει ο πόλεμος, θαφτούν τα θύματά του και κατακάτσει η σκόνη των μαχών, αρχίζει ο μακρύς και μεγάλος αγώνας της ανοικοδόμησης. Οι εχθροί που άλλοτε βομβάρδιζαν τις πόλεις, δίνουν τη θέση τους σε νέους αντιπάλους: στην πείνα, στη σπάνη και στην ανέχεια, που κάνουν δύσκολο το καθετί. Αυτή είναι η εποχή όπου τίποτα δεν είναι αυτονόητο, απλό ή δεδομένο. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Στέφανος Αρετάκης (γεννηθείς 1987) ετών 36 σήμερα καθηγητής μαθηματικών στο πανεπιστήμιο του Τορόντο στον Καναδά. Ήδη υπάρχει σήμερα η θεωρία Αρετάκη, περί μελανών οπών, που λέγεται «Αστάθεια Αρετάκη». ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ