Ευγενία Σαρηγιαννίδη
Πολλές φορές οι άνθρωποι, προσπαθώντας να εκφράσουν το κοινωνικό και συναισθηματικό αδιέξοδο που βιώνουν, μιλούν γι’ αυτό με τους εξής πάνω κάτω όρους: ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Ευγενία Σαρηγιαννίδη
Μπενουά Μάντελμπροτ: Φράκταλ και η τέχνη της τραχύτητας.
Στο TED2010, ο θρύλος των μαθηματικών Μπενουά Μάντελμπροτ αναπτύσει ένα θέμα που συζήτησε για πρώτη φορά στο TED το 1984 - η ακραία πολυπλοκότητα της τραχύτητας, και ο τρόπος που τα μαθηματικά των φράκταλ μπορούν να εντοπίσουν τάξη σε μοτίβα που φαίνονται πολύπλοκα χωρίς τη δυνατότητα να τα κατανοήσουμε.
Ένα οικοτροφείο διεξάγει ένα κοινωνικό πείραμα: απαγόρευσε τα smartphone για όλους τους μαθητές και καθηγητές. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Πώς από τις διακηρύξεις για δημοκρατική εκπαίδευση που θα καλλιεργούσε την κριτική μάθηση, καταλήξαμε σε ένα σχολείο που έχει απαξιώσει τη μάθηση και τη δημοκρατία;
Mε αφορμή την επιστολή του εκπαιδευτικού που διεκτραγωδεί την κατάσταση των ΕΠΑΛ θυμήθηκα έναν φίλο που είχε την εξής πολύ εύστοχη απορία: «Πώς γίνεται από το σχολείο της Χούντας να βγουν οι κομμουνιστές και αναρχικοί της μεταπολίτευσης και από τα σχολεία της δημοκρατίας να βγαίνουν τώρα χρυσαυγίτες;» (Το μεταφέρω έτσι όπως το θυμάμαι). ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ