Συγχαρητήρια στον κ. Νικολόπουλο!
"Ονομάζομαι Νικολόπουλος Αθανάσιος και είμαι εκπαιδευτικός του Δημοσίου, μαθηματικός σε Γυμνάσιο και Λύκειο στη Ζάκυνθο.
Διάβασα σήμερα, Τετάρτη 13/1/2016, την πρόταση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Τριανταφυλλίδη για επιβολή διδάκτρων στο Δημόσιο Σχολείο και δεν πίστευα στα μάτια μου! Μία πρόταση αναλυτική, με αριθμητικούς υπολογισμούς κλπ, δηλαδή μελετημένη και όχι τυχαία, σαν να ήταν κάποια ατυχής έμπνευση της στιγμής…
Αυτός ο κύριος, που κρυμμένος πίσω από τη βουλευτική του ιδιότητα πετάει τέτοιες αθλιότητες, θα έπρεπε άμεσα να πάει σπίτι του!
Για τα βιβλία που συχνά είναι ακατάλληλα ή έστω ελλιπή…
Για το επίπεδο του υλικού στα σχολικά βιβλία που δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τη δυσκολία των θεμάτων των Πανελληνίων (κάνοντας ΑΝΑΓΚΗ για τους μαθητές πχ της Γ Λυκείου το φροντιστήριο)…
Τα έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν αυτά τα τρικ κ. Τριανταφυλλίδη, από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις.
Μόνο που εκείνες είχαν και το ιδεολογικό υπόβαθρο για να υποστηρίζουν τον ακραίο νεοφιλελευθερισμό, την ισοπέδωση των πάντων και τη επιδίωξη να στρέφουν μία κοινωνική ομάδα εναντίον μίας άλλης, για να κάνουν τη δουλειά τους.
Εσείς πως τολμάτε, ως βουλευτής ενός αυτοαποκαλούμενου «Αριστερού» κόμματος να κάνετε τέτοιες προτάσεις; Ή μήπως οι προτάσεις σας είναι μία ευκαιρία να κόψουμε οριστικά τη φιλοφρόνηση περί «Αριστερού» κόμματος και να σας λέμε πια όπως είστε…
ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑ
με όλα όσα αυτό σημαίνει;
Ειλικρινά, προσπαθώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου με αυτές τις αθλιότητες.
ΠΟΤΕ οι εκπαιδευτικοί δεν έθεσαν τέτοια θέματα.
Άνθρωποι με τέτοιες ιδέες έχουν θέση στα έδρανα που βρίσκονται στην ακροδεξιά πτέρυγα του Κοινοβουλίου.
Αν δεν αποβάλλετε άμεσα τον κύριο αυτό, με τις επικίνδυνες αυτές ιδέες από το Βουλευτικό σώμα του κόμματός σας, δείχνετε δυστυχώς ότι ανέχεστε (έστω και τυπικά διαφωνούντες) τέτοιες ιδέες εντός του χώρου σας, και αυτό είναι το χειρότερο δυνατό διαπιστευτήριο για την κυβέρνηση της χώρας και το κόμμα σας.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί θα επιμένουμε:
Τέτοιες ιδέες μπορείτε ελεύθερα να τις διακινείτε στο μυαλό σας ή στο σπίτι σας, αλλά σε βουλευτή της κυβέρνησης είναι ανεπίτρεπτες. Είναι χρέος της κοινοβουλευτικής ομάδας που ανήκετε να σας στείλει εκεί που ανήκετε, αλλιώς προκαλείτε βλάβη συνολική και ανεπανόρθωτη!
Ό,τι και αν ονειρεύεστε ή φαντασιώνεστε, υπάρχει και ΣΥΝΤΑΓΜΑ σε αυτή τη χώρα.
Εκπαιδευτικός
(Αγαπητέ φίλε, εγώ δεν σχολιάζω. Να πω μόνο πως είχα την τύχη στη ζωή μου να έχω κάποιους καλούς δασκάλους -σε δημόσια σχολεία- και τους ευγνωμονώ πάντα. Να είστε καλά.)
"Ονομάζομαι Νικολόπουλος Αθανάσιος και είμαι εκπαιδευτικός του Δημοσίου, μαθηματικός σε Γυμνάσιο και Λύκειο στη Ζάκυνθο.
- Γράφω επώνυμα, γιατί το θέμα είναι σοβαρό και δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από «ανώνυμα» σχόλια σε κοινωνικά δίκτυα κλπ.
Διάβασα σήμερα, Τετάρτη 13/1/2016, την πρόταση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Τριανταφυλλίδη για επιβολή διδάκτρων στο Δημόσιο Σχολείο και δεν πίστευα στα μάτια μου! Μία πρόταση αναλυτική, με αριθμητικούς υπολογισμούς κλπ, δηλαδή μελετημένη και όχι τυχαία, σαν να ήταν κάποια ατυχής έμπνευση της στιγμής…
Αυτός ο κύριος, που κρυμμένος πίσω από τη βουλευτική του ιδιότητα πετάει τέτοιες αθλιότητες, θα έπρεπε άμεσα να πάει σπίτι του!
- – Ποιος του είπε του κυρίου ότι οι εκπαιδευτικοί των Δημοσίων Σχολείων περιμένουν από τους γονείς να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να αυξηθεί το εισόδημά τους; Η αμοιβή των εκπαιδευτικών είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του εργοδότη τους, του Ελληνικού Κράτους δηλαδή, όχι των εκάστοτε γονέων. Οι όποιες διαφωνίες για το άθλιο μισθολόγιο των εκπαιδευτικών (στο πλαίσιο του καταποντισμού των μισθών όλων των ιδιωτικών και δημοσίων υπαλλήλων, μέρος δηλαδή γενικότερου προβλήματος και όχι μόνο των εκπαιδευτικών) πρέπει και θα λυθούν με το Δημόσιο, όχι με τους γονείς.
- – Παρεπιπτόντως να ενημερώσει κάποιος τον κύριο ότι οι Σύλλογοι Γονέων έχουν άλλες αρμοδιότητες στα σχολεία και σε καμία περίπτωση δεν έχουν τη νομική υπόσταση για να γίνουν εργοδότες εκπαιδευτικών. Δηλαδή η άθλια ιδέα του και τυπικά δεν γίνεται να υλοποιηθεί, ακόμα κι αν βρίσκονταν αρκετοί ακόμα ανόητοι να υπερψηφίσουν αυτό το έκτρωμα!
- – Ο κ. Τριανταφυλλίδης θέλει να δει να διασύρονται δημοσίως οι οικογένειες που, μην έχοντας «υψηλά» εισοδήματα, παλεύουν διακριτικά να τα βγάλουν πέρα; Θέλει να δίνουν οι γονείς αναφορά οικογενειακής οικονομικής κατάστασης στο σχολείο του παιδιού;
- Μήπως να αρχίσουμε να φοράμε και διακριτικά σημάδια (κάνα κίτρινο αστέρι πχ) στα παιδιά που δεν συνεισφέρουν οικονομικά στα σχολεία, επιβαρύνοντας τους υπόλοιπους; Καταλαβαίνει ο κ. Τριανταφυλλίδης πόσο κοντά στον φασισμό κατρακυλάει με τέτοιες ιδέες;
- – Ο κ. Τριανταφυλλίδης οραματίζεται διόδια για το σχολείο; Κοινώς ΚΑΘΕ μαθητής που πάει στο δημόσιο σχολείο θα πληρώνει υποχρεωτικά «διόδια φοίτησης»;
- – Το προτείνει ως γενικό μέτρο; Δηλαδή ενώ μέχρι τώρα η επιλογή του φροντιστηρίου ήταν υπόθεση ανεξάρτητη από τη λειτουργία του σχολείου και προαιρετική (με την έννοια ότι αν κάποιος δεν έχει αρκετά χρήματα ή απλά δεν το θέλει, απλά τα παιδιά του δεν κάνουν φροντιστήριο – όσο κι αν αυτό μπορεί ενίοτε να είναι άδικο ή θέτει θέματα ανταγωνισμού πχ στις Πανελλήνιες) τώρα ο κύριος αυτός προτείνει να γίνουν τα φροντιστήρια ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και ενδοσχολικά ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ;
- – Το Σύνταγμα το έχει ακούσει αυτός ο κύριος; Το Σύνταγμα ορίζει ΔΩΡΕΑΝ και ελεύθερη πρόσβαση στην εκπαίδευση για όλους! Δεν ντρέπεται να ξεστομίζει τέτοιες απαράδεκτες και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ιδέες;
- Παρεπιπτόντως, ο αρχηγός του κόμματός του, ο κ. Τσίπρας, είπε (στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν) «είμαστε κάθε λέξη από το Σύνταγμα»… Αν ο Πρωθυπουργός τιμάει ακόμα τα λόγια του, γιατί δεν έχει ζητήσει ήδη την παραίτηση του κ. Τριανταφυλλίδη, που προτείνει μέτρο που παραβαίνει κατάφωρα μία από τις θεμελιώδεις προβλέψεις του Συντάγματος;
- Με τέτοιου είδους βουλευτές, που έχουν τέτοιου είδους ιδέες μας κυβερνάτε και θα μας κυβερνάτε κ. Τσίπρα;
- – Ή μήπως είναι πιο πονηρά τα κίνητρα του εν λόγω κυρίου;
- Μήπως με αυτή του την πρόταση επιχειρεί να βάλει τους γονείς απέναντι στους καθηγητές, θέλοντας να δείξει ότι η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να αντιμετωπίσει τις (προφανώς παράλογες γι αυτόν) αιτιάσεις των εκπαιδευτικών (όπως και όλων των υπολοίπων εργαζομένων, επιμένω), σκέφτεται να βάλει χέρι απευθείας στην τσέπη των γονέων;
- Να τονίσουμε εδώ ότι αυτή την εποχή δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ κινητοποίηση εκπαιδευτικών για το θέμα της μισθοδοσίας τους (πέραν των εύλογων αλλά πάγιων αιτημάτων τους). Δηλαδή ο κ. Τριανταφυλλίδης ανοίγει θέμα χωρίς να υπάρχει καμία αφορμή. Συνεπώς μας δίνει το δικαίωμα να σκεφτούμε ότι αυτή του η κίνηση και πρόταση εξυπηρετεί άλλες σκοπιμότητες και παρουσιάστηκε τώρα, ως μέρος κάποιου σχεδίου που πιθανότατα θα δούμε να ξεδιπλώνεται στο προσεχές μέλλον…
- – Είναι τόσο αφελής αυτός ο κύριος που νομίζει ότι αν οι γονείς πληρώνουν το σχολείο, θα σταματήσουν να υπάρχουν φροντιστήρια; Αυτό είναι το πρόβλημα;
- Ήρθε ποτέ ο εν λόγω κύριος να ρωτήσει και να ακούσει τους εκπαιδευτικούς και τις δικές τους προτάσεις για καλύτερα σχολεία, για καλύτερη Παιδεία, ΧΩΡΙΣ να ξοδευτεί ούτε ένα ευρώ παραπάνω από κανέναν;
Για τα βιβλία που συχνά είναι ακατάλληλα ή έστω ελλιπή…
Για το επίπεδο του υλικού στα σχολικά βιβλία που δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τη δυσκολία των θεμάτων των Πανελληνίων (κάνοντας ΑΝΑΓΚΗ για τους μαθητές πχ της Γ Λυκείου το φροντιστήριο)…
- Για όλα τα παραπάνω έχουμε βρει τη λύση και το μόνο που μένει είναι πως θα χαρτζιλικώσουμε τους καθηγητές στα σχολεία;
Τα έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν αυτά τα τρικ κ. Τριανταφυλλίδη, από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις.
Μόνο που εκείνες είχαν και το ιδεολογικό υπόβαθρο για να υποστηρίζουν τον ακραίο νεοφιλελευθερισμό, την ισοπέδωση των πάντων και τη επιδίωξη να στρέφουν μία κοινωνική ομάδα εναντίον μίας άλλης, για να κάνουν τη δουλειά τους.
Εσείς πως τολμάτε, ως βουλευτής ενός αυτοαποκαλούμενου «Αριστερού» κόμματος να κάνετε τέτοιες προτάσεις; Ή μήπως οι προτάσεις σας είναι μία ευκαιρία να κόψουμε οριστικά τη φιλοφρόνηση περί «Αριστερού» κόμματος και να σας λέμε πια όπως είστε…
ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑ
με όλα όσα αυτό σημαίνει;
Ειλικρινά, προσπαθώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου με αυτές τις αθλιότητες.
ΠΟΤΕ οι εκπαιδευτικοί δεν έθεσαν τέτοια θέματα.
- ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί είναι δίπλα στους μαθητές τους, δίπλα στις οικογένειές τους.
- Για εμάς οι μαθητές μας είναι παιδιά μας, δεν είναι μία εναλλακτική πιθανή πηγή συμπληρωματικού εισοδήματος.
- Μόνο νοσηρά μυαλά με παντελή έλλειψη επαφής με το Ελληνικό Σχολείο θα μπορούσαν να έχουν τέτοιες, ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ προς τους εκπαιδευτικούς ΚΑΙ τους γονείς, ιδέες.
Άνθρωποι με τέτοιες ιδέες έχουν θέση στα έδρανα που βρίσκονται στην ακροδεξιά πτέρυγα του Κοινοβουλίου.
Αν δεν αποβάλλετε άμεσα τον κύριο αυτό, με τις επικίνδυνες αυτές ιδέες από το Βουλευτικό σώμα του κόμματός σας, δείχνετε δυστυχώς ότι ανέχεστε (έστω και τυπικά διαφωνούντες) τέτοιες ιδέες εντός του χώρου σας, και αυτό είναι το χειρότερο δυνατό διαπιστευτήριο για την κυβέρνηση της χώρας και το κόμμα σας.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί θα επιμένουμε:
Τέτοιες ιδέες μπορείτε ελεύθερα να τις διακινείτε στο μυαλό σας ή στο σπίτι σας, αλλά σε βουλευτή της κυβέρνησης είναι ανεπίτρεπτες. Είναι χρέος της κοινοβουλευτικής ομάδας που ανήκετε να σας στείλει εκεί που ανήκετε, αλλιώς προκαλείτε βλάβη συνολική και ανεπανόρθωτη!
Ό,τι και αν ονειρεύεστε ή φαντασιώνεστε, υπάρχει και ΣΥΝΤΑΓΜΑ σε αυτή τη χώρα.
- Το σχολείο είναι ΔΗΜΟΣΙΟ
- Το σχολείο είναι ΔΩΡΕΑΝ
Εκπαιδευτικός
(Αγαπητέ φίλε, εγώ δεν σχολιάζω. Να πω μόνο πως είχα την τύχη στη ζωή μου να έχω κάποιους καλούς δασκάλους -σε δημόσια σχολεία- και τους ευγνωμονώ πάντα. Να είστε καλά.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου